Trwały wzrost, trwałe zmiany, trwałe mechanizmy ciągłego doskonalenia? Trwałość to największe wyzwanie w obliczu wprowadzania zmian. Jak sobie z tym radzić, dowiemy się z autorskiej koncepcji wdrożeniowej wypracowanej przez zespół LeanQ Team.
Czy doskonałość jest strategią, czy drogą do jej realizacji? Jak wizja i strategia pozwalają zmieniać operacyjną rzeczywistość przedsiębiorstwa oraz jakie znaczenie mają dla doskonalenia organizacji opowie prezes AJ Fabryka Mebli.
Wiele się mówi o doskonaleniu i wiele osób to robi... Pytanie kogo słuchasz przy podejmowaniu decyzji o rozpoczęciu usprawnień i czyje interesy realizujesz? Jak realnie monitorujesz i sprawdzasz czy realizowane procesy i ich wynik w Twojej firmie odpowiada temu, czego oczekuje rynek. Na te pytania odpowie reprezentant polskiego lidera w dystrybucji farmaceutyków.
Rozwój kompetencji wymaganych przez firmy podążające ścieżką doskonałości operacyjnej nie jest łatwy. Dlatego najlepiej kompetencje te kształtować już w wieku dojrzewania. To wystąpienie o tym jak młodych lean thinkerów rozwija Fundacja Lean Education i zespół leanowców z całej Polski.
Pomysły pracowników na usprawnienia w pracy biurowej ? Czy łatwo je realizować ? Czy w ogóle można skończyć to co się zaczęło, gdy lista codziennych zadań wydaje się nie kończyć? O wyzwaniach i radościach codziennych spotkań przy tablicach wizualnego zarządzania wynikami opowiedzą menadżerki gdańskiego centrum usług wspólnych fińskiego producenta papieru.
Czy programy sugestii pracowniczych są możliwe w placówkach handlowych? Czy pracownicy mogą mieć wpływ na współtworzenie firmy? Jak to zrobić żeby się udało? Jak podchodzą do tego pracownicy i jak udaje się im realizować swoje pomysły? Na te pytania odpowie reprezentant Ikea Gdańsk opisując swoją przygodę z programem angażowania pracowników.
Krótka opowieść o systemie pracy zespołowej w firmie Flowair. Odpowiedzialności indywidualnej i grupowej, wspólnych wartościach i ambicjach w kontekście realizacji celów biznesowych. Czy można połączyć biznes wszystkich stron (pracownik-pracodawca)? Czy świat organizacji idzie w stronę turkusu?
Program konferencji może ulec zmianie.
Wprowadzenie do konferencji.
LastingGrowth, czyli budujemy drogę do doskonałości operacyjnej
Wizja i strategia. Kluczowe elementy na drodze do doskonałości
Doskonalenie procesu. Od potrzeb klienta do budowy procesu
Daily Management. Wyzwania i radości.
Daily Management. Wyzwania i radości.
Zmiany, zespoły, efektywność - opowieść o wciąż zmieniającej się organizacji
Angażujemy pracowników w ciągłe doskonalenie!